Monday, September 19, 2011

Monster Burger






 Da lama aku dok perati budak nie dok wat burger, knp pelik sgt besaq dia ka aku yg mata kere....xpernah teringin nak tanya pun knp ntah mulut aku ringan tanya budak burger tu mlm nie


Aku : dik burger apa besaq sgt nie
Budakburger : monster burger kak dia pun explain la ayam sebelah daging    sebelah bok bek....klu akak beli confirm kenyang sebulan
Aku : baik akak try klu xkenyang sebulan akak cr hg blk....
Budakburger : hehehheheheh (gelak budak tu)


Jd aku pun mengorder la burger monster dek kerana kagum dengan kebesaran saiznya...hahahhah.....RM5hengget satu.....besaq....tgk aku compare pic kat atas tu ngan majalah mastika nak sama besaq lebaq dia....cuma pjg krg ckit....jenuh cr pembaris nak ukuq diameter dia tp xjumpa...plg dekat majalah mastika....so grab ja la....janji leh nampakk saiz burger tu. Tgk mcm lazat xtau la lazat sbb kagum ngan saiz ka apa tp klu betui2 rasa hampas gas....muak sbb dia besaq sgt....aku prefer burger saiz biasa g....


No comments: