Thursday, August 2, 2012

Meletup juga

Da 2minggu kita posa ada segala mulut,mata n ati aku tahan tp rini meletup jg...bukan dr setan iblis sbb bulan posa nie depa kena ikat...aku la...memang dtg dr aku...blk2 sal budak baru nie...tp memang jawapan memang sgt2 bodoh n eeeeee.....geram tahap gaban. Keja separuh jln xabis blh plak blk...ko ingat ko keja apa ... ka co bpk ko punya...tp memang2 budak2 la keja main2 sungguh. Bila cik zz ckp blh menjawab bulan posa nie kena buka ngan family..memang terbakaq aku dgq laju ja mulut aku menyampuk habis kita org nie xder family...habis itu komitment ko klu ada prod issue xkan ko tgl ja separuh jln...blk dlu mkn...senang2 ati...wahhhhh memang biol betul bdk nie...habis kita nie hari2 dok buka dlm bus, sampai umah msk lg...apa tunggul...memang betul2 menguji  kesabaran aku bdk nie...memang budak2 skrg manja gaji nak banyak keja nak sng...patut dia bersyukur..blk umah sampai cepat da nama pun localkan..sampai umah mak da masak...apa lg nak..lancang ja mulut aku nak menyampuk tp fikir nti posa aku hbis mcm tu ja..Allahuakhbar...istifar byk2...alhamdulillah lega ckitkkkk sepanjang dlm bus mulut aku memang dok beristifar ja la...klux lg meletup2 amarah aku...

No comments: