Tuesday, January 13, 2009

Saja - saja 2

Hari nie aku belek2 facebook kwn2....mcm2 da perubahan sepanjang ketidak masukkan aku dlm facebook nie. Sah pun da upgrade da facebook dia, erna pun....wardina pun da ada perubahan...ngan avatar baru dia...cantik sgt, ingat next time nak mintak advice kat dia sal pakaian nie...sbb aku minat ar cara pembawakan dlm fesyen nie.....jenn setia ngan pet society dia...termsk la aku....
Mcm besa la aku stand by, tp rabu nie kena stay back plak coz nak replace ram kat server .23. Iya la server nie byk wat hal 2/3 menjak nie...selalu auto restart....b4 nie mobo da tukaq, pas2 da remove back up jg...cuma hdd n ram ja la blm cuba...itu yg try tgk cmne...besa la...try n error kita monitor tgk ja la....
Raya cina pun da dekat, tp cuti xtau lg sampai bila...org lama ckp metroport klu raya cina memang cuti lama krg2 seminggu la tp memo ja blm dpt, satu lg dt pun blm bg ang pau....eces tuk staff da dpt...tp aku xdpt la sbb xdak anak sekolah...sapa ada ank sekolah layak la dpt eces nie.
Apa lg isu2 yg menjadi n xmenjadi minggu nie...hahahaha aku buat muffin xnaik...rasa mcm nak campak jer ke tanah...bagai nak rak pukul mentega n gula...last2 xjd..hancur hatiku..mengenangkan muffin itu...nak amik pic pun malu sbb xjd...klu cantik aku post kat cni....
Erm...tgh pikior2 nie...nak jd freelance...ada satu offer tuk buat grafic....rasa mcm nak buat sgt2....sbb dia kira per pcs pic...blh la...dr xder apa...1pic dlm 10 ke 15min....1jam lbh krg ada la dlm 4 pic...blh la...dr boring...masyuk gak la. Mcm2 la buat, mcm la aku nie superwomen (lg feverate aku tu)
semua benda nak buat....tp pokok pangkalnya aku cuba...mana tau rezeki....insyaAllah....AMIN

No comments: