Saturday, December 12, 2009

Malam ke2 di sepital

Aku nak mula dari mana ek, aku rasa xsedap ati la mlm nie...xtau knp? Perasaan bercampur2...aku harap xdemam ar...isau sbb alid xder...smlm xder hal pun, mlm nie plak mengada2 rasa xsedap ati. Badan pun rasa panas jer...selama nie aku rasa ada alid jer...adik beradik lain jauh...may b sbb tu xder dia aku rasa lain..xsampai ati aku nak mintak dia tggu..dia pun ngantuk...smlm xleh tido katanya. Blk dr sepital smlm pun kul bapa, kul 4 da jaga...sampai la mlm nie...esk nak keja lg..sian la kat dia.....oooooooooooooooo kita jgn sedih2 sgt....tukar mood sikit td ptg jue, has n nadiah dtg...kita org borak2 pjg gak, sblm tu ayin & mek ti kwn dia dtg..pas2 razif n ajar..ramai gak yg dtg. Tima kasih semua sbb sanggup dtg...bawa buah n bunga bagai...semua bawa buah da byk sgt la plak...alid bawa balik separuh..mana larat aku nak mkn semua....alid beli nasi n sup, kuah pau ayun bawa....tq so much..............Baru dua hari jat sini termsk rini..mcm2 aku rasa..time nie jg aku rasa perlukan kwn tuk borak.
Da 2mlm kat sepital, mlm semlm tido aku xnyenyak mcm hari2 sebelumnya, org sebelah aku nie...mcm2 bunyi, bunyi plastic la, air la..mcm2 la. Xtau kenapa may b dia excited nak blk kot? Aku tido2 ayam jer rini, byk sgt gangguan.

No comments: