Tuesday, December 29, 2009

Saja-saja

Aku tgk muka aku da mcm anak org asli da geggegeggeg...muka berjerawat, berminyak.....pakaian pun da xterurus. Daily report pun byk pending, xsempat siot...baru duduk nak buat report ada jer...call la, email la....remote pc la...mcm2. Klu aku berdua ngan Ng kira ok lg la...at least aku xsempat dia ada...tp buatnya dia cuti or aku cuti kalam kabut betul. User salu bising, xdpt cari aku...mcm mana nak cari, g import la, export la, marketing la, account la, masia la...pjg lg klu nak buat list... sampai satu tahap rasa nak resign jer...penat sgt2.....tp xblh..klu aku xkeje, mau gila aku dok umah. Hidup aku pun rasa mcm tunggang langgang da....balik umah terjelepuk...dapur da lama xberasap rasanya pas balik kpg ritu la...sampai sekarang. Nak curi2 masa tuk aku pun rasa xdan bak kata org utara. Rasa mcm bujang pun ada, balik umah aku sorg klu hb shift petang......erm...apa lg aku nak merepek nie...xder mood ar nak tulis lg....cau dlu la...

No comments: