Friday, June 11, 2010

Lamanyaaaaaaaaaaaa xupdate



Lama tul xjenguk blog aku nie, klu xjenguk tu mcm besa la bz sakan. Byk sebenarnya yg aku nak update tp xtau nak mula dr mana nie. Semua benda nak cerita. Erm....mcm nie la...kita start sal hal kesihatan aku. Alhamdulillah da bertmbah baik, pas discharge ritu...da 2x aku check up...alhamdulillah....platlet 176 and 176...kira stable la. Tp klu naik alhamdulillah...berkat usaha jumpa Hj Hanip, mkn ubat sepital n suppliment badan aku pun dah bertambah naik, selera mkn pun bertmbah. Next check up 15 June nie...so kita tgk mcm mana. Skrg aku amik suppliment Gamat Emas Spirulina n Bioseed. Da dekat 3minggu aku amik, alhamdulliah npk mcm serasi....scroll bawah



Skrg nie aku amik 2kat atas tu, alhamdulillah aku rasa ada perubahan, pipi pun da tembam bagai dicucuk botox...bak kata angah hehehheheh. Byk lg la product yg aku pakai dan semua berasaskan gamat. Kita berusaha tp tuhan yg menentukan....jgn berhenti berusaha.

Nti aku paste picture kat bawah ek...kek2 yg telah aku berjaya mentesting hehehehe. Try and error...biasa la mula2 xjd tp practice make perfect .... alhamdullillah jadi dan masuk perut pun xder cirit birit itu dikira ok la ka....hahahha...nti ada yg xberani plak mkn kek2 aku nie...tu pic kat atas malas nak edit..hehehhehehhe

Byk lagi exsperiment aku sebenarnya...nti2 la upload ek....and aku tgh excited nak attend class 26 or 27 nie..class apa kena tgguuuuuuuuuuu, later aku citer ek.

Erm..dgr2 kata classmate aku nak buat reunion, dok tggu gak kat mana n bila..tp masing2 sepi jok...kita pun sepi la..bukan apo takut clash ngan hari yg kita da plan...itu ja..tggu jer la cmne ek.

No comments: