Wednesday, May 26, 2010

Kenduri di Paroi Seremban


Mak Lang yg tgh berperang ngan cucu...maklum la semua tgh lasak...........


Mummyku yg npk sekarat muka...cbuk sgt kesana sini


Tetiba padang ragut belakang umah k.ja plak.....termsk dlm list

Nie abag leman n k.zai anak pak njang yg sulung, tgh berduet , sporting giler





Kenduri kat Paroi, Seremban 22 May 2010. Plan yg xmenjadi, sepatutnya aku amik cuti 22 tu tp xjd dek sbb aku da byk sgt mc bulan tu. Atas timbang rasa n kesian kat partner aku...aku xamik cuti. Mcm biasa keja sabtu, pas opis hour rushing terus ke Seremban. Hb aku amik kat opis, kat opis aku siap2 then terus menghalaaaaaaaaaa. On the way nak ke sana pun bukan main halangan, kami terlepas plak simpang nak msk ker Ebor...adoiiiiiiiiii.....itu jer jln shortcut yg aku tau dari shah alam. Panas jer ati aku nie, yg hb aku plak semua depends kat aku....geram tul....klu co-pilot salah pun ikutttttttttttt jer. Hb aku redah msk ikut subang jaya pas2 dr subang msk pantai dlm then terus msk highway...akhirnya msk highway gak....walaupun lambat. Da msk highway rasa cepat plak, dlm 1 jam cam2 tup2 da sampai Seremban. Sampai sana lebih krg kul 2lbh...byk lauk da habis, tp xkisah ar janji sampai yerx.



Sampai sana nampak k.nini, k.tonah, k.ibah , abg lan n abg najib...tup2 nampak org keluang sekeluarga. Org keluang terus terang aku ckp aku xkenal sgt ank beranak pak njang nie, yg aku tau lna, k.zai, abg leman n mak njang tp lain2 ank dorg aku xingat. Mungkin sbb aku jarang jumpa jadi aku xkenal sgt yg lain2 tu. Rasa bersalah pun ada rasa mcm xamik tau kan? Apa nak jd ngan ko nie yon weiiiiiiiiiiii sepupu sepapat sendiri pun xingat sgt.....rosak....rosakkkkkkkkkkkk.



Petang tu kami g umah kak ja kat jalan padang ragut.....besar umah dia tp si khalid nie xamik plak gambar....amik gambar pdg jer...umah xamik pun. Malam tu pas maghrib bertolak balik umah abg chop. Kita org tido sana, biasa klu da reramai berjumpa tu...mcm2 citer kuar....sampai kepagi....aku tukang dgq jer la...n menyamput ckit2.




No comments: