Saturday, August 13, 2011

INTEKMA RESORT












INTEKMA Resort, just belanja cik hb n SIL & BIL. Bukan apa last week aku n tech infrastructure team da berbuka kat Chorus Hotel mcm a bit unfair la kan aku da berbuka kat hotel n my hubby kat tempat keja so aku decide tuk belanja dia n since mkn berdua mcm xbest jer so ajak SIL n BIL sekali....reramai br bestkan....since budget ciput so kita berbuka empat org jer. Mula2 ingat nak berbuka kat Crystal Crown Port Klang pas2 terbaca plak dlm blog Redmummy sal dorg berbuka kat INTEKMA sana. Since view pun best tepi kolam yerx...mcm relax ckit. Kebetulan sepanjang bulan puasa tu Rosma af akan bersama2 tetamu...so ngan view vs lagu2 n sora yg memang best erm asyik gak ler. Makanan jgn ckp ler banyak sampai xtermkn. Aku klu byk2 sgt memang xtau nak mkn apa juz amik tu ckit nie ckit kenyang gitu jer. Hahahhahah nie nak tanya INTEKMA aku pomot bagai2 nak rak nie...boleh ler jd duta dorg hahahhahah nak juga....yo la layan ler...aku pomot byk2 pun bukan korang nak banje yerx....lain2 la ehem ehem fhm2 sendiri la......

No comments: