Monday, December 26, 2011

Coret coret

Penattttttttttt sgt itu jer yg boleh aku gambarkan keadaan sekarang........2 hari berturut2 baking, pastu hang out nak ngan anak2 buah aku...rini baru nak membega rumah...mop lantai, laundry , lipat kain erm mcm2 la....itu la keja aku klu diumah. Memang sgt2 penat...jealous klu org leh tido kat umah, berjalan. Org mesti pelik, keje pagi blk malam ari minggu keje lagi...mesti org ckp budak nie gila duit apa...xckp weekday weekend lg..hahahha itu la hakikat...kena terima aku bukan org yg suka dok diam...xder org nak tlg aku, aku la kena tolong diri aku sendiri...tambah2 dok tempat org adik beradik plak jauh...apa2 jadi kena tolong diri sendiri la n jg diri sendiri...bg aku tido sekejap pun buang masa, baik aku buat sesuatu yg menjana pendapatan yang halal. Tp alhamdulillah...org ckp klu kita ikhlas, berusaha rezeki dimana2....setiap keringat yg kita kerah, mesti ada hasilnya...insyaAllah...moga DIA permudahkan segalanya....amin.

No comments: