Thursday, January 26, 2012

Aku yang bodoh

Tahap kesabaran manusia ada limit, rasanya limit aku da overload...aku diam org amik kesempatan...melampau depa nie...sampai hidup depa pun kita nak kena decide. Klu da hidup mcm katak bawah tempurung...kemana2 pun tempurung tu asik kena usung ja...xberani nak pijak langsung tempurung tu...kena hantaq depa nie dok jauh2 biaq depa rasa mcm mana nak hidup sorg diri...mcm mana nak survive...inix celik2 mata semua ada..da ada semua tp dok kompelin lg...memang manusia yg xtau bersyukur langsung...apa kejadahnya life hang pa aku berkorban...da byk da aku berkorban tu pun org kata kita jahat lg. Kita da berkorban utk dia, apa dia da buat utk kita...buat taik lg ada la...lepas satu2 masalah memang la..xtau aku nak ckp apa...perasaan nie da tepu...bullshit...aku ada masalah xpernah canang kat org sbb tu org ingat kita ok ja...ok xbermakna xdak masalah...tp aku xleh tunjuk kat org aku ada masalah, kena kuat...dgn kekuatan itu la aku dpt survive sampai sekarang...org punya masalah aku kena tanggung...aku punya masalah semua lari...aku antara manusia2 yg bodoh sgt2 bodoh and sangat2 lembut hati....hang bila nak sedaq xtau norul...dlm blog nie bagai nak rak berckp...tp ckp xserupa bikin...i need more patient and energy...moga2 allah lindungi aku dan keluarga aku..dijauhkan dr manusia2 dengki khianat nie....aku perlu lebih kekuatan utk teruskan hidup dikalangan manusia yg dok ada sekarang....sesapa yg baca plz, insaf n berfikir utk org lain sama klu xnak pikir tuk org lain pikir tuk diri sendiri....sampai bila aku nak kena menyusahkan org, sampai bila aku bergantung dengan org lain,sampai bila aku nak keluaq dr kepompong aku skrg, sampai bila asik nak merintih merungut, tuhan da bg petunjuk xfhm lg xtau la...dia bg ckit2....satu2 dia bg xsedaq lg xtau la....

No comments: