Thursday, December 18, 2008

Assalamualaikum semua

Erm....aku mulakan pagi nie ngan assalamualaikum.....hehehehe baik bebenor....hari nie aku da bertekad nak mulakan hari2 yg ceria dgn senyuman...gilor apo..tetiba jer aku ckp mcm nie...mcm bukan aku jer hehehehe.Sebab sebelum2 nie...mood aku xbrapa nak menjadi....disebabkan external case yg berlaku ngan budak2 haulage....bila sebut jer haulage aku geram betul....eeeeeeeeeeee mcm nak bunuh org jer rasa. Sebenarnya g haulage sal kejer aku no hal punya..tp disebabkan beberapa org opssss clap bukan beberapa tp seorg hamba allah nie...yg gila sex....suka ckp yg bukan2 ngan aku, opssssss clap lg bukan aku jer ada beberapa org lg budak perempuan yg terkena....tp sblm nie dorg citer aku xamik port sgt tp bila da terkena kat batang hidung aku sendiri....baru aku tau rasanya....sblm nie aku g sana ada la dia ckp yg bukan2 tp aku amik peduli pun sbb rasa mcm dia bergurau...tp baru2 nie rasa mcm da melampau plak ayat2 yg kuar dr mulut dia....so aku mcm da xselesa....xpayah la aku cerita details sal apa yg dia sebut, malu la....nak ckp...tp krg fhm2 sdiri la...nti ckp lebih kang blog nie di cop sbgai blog 18SX plak nti. Bila g haulage totally aku akan menambah dosa kat sana dgn mulut aku yg xder insurance...kat sana xblh lemah lembut kena ckp tegas n garang2 ckit maklum la smua lelaki. Da nama pun lelaki fhm2 la....tp YA ALLAH lelaki2 kat sana manusia yg pemalas pernah aku jumpa....xpayah aku cerita perangai tgk pc pun sudah...tgk pc da blh tau org mcm mana...mana mulut aku xmembebel...pas2 ada jer masalah pc dorg, mana xnya buka jer mcm2 gambar ada, mcm2 game ada...game ok lg la...aku blh consider asalkan game yg xberat...sbb dorg pun nak jg release tenstion sbb sana 24hrs..so aku fhm la...tp aku xblh terima gambar18SX..depa nie hari2 dok tgk benda tu ker....pas2 da mcm2 benda sgt..pc jd berat n slow...da slow bising2...system lambat aku gak yg kena....itu yg bila aku kesana aku ckp aku menambah dosa....

No comments: