Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tahun Baru



Da lama aku cuti ek....blk kpg, krg2 seminggu gak la...da cuti lama menyebabkan aku malas nak menjenguk blog n tenet. Malas nak msk tenet sbb byk sgt isu2 yg menganggu pala hotak aku nie.
Isu2 semasa yg may b akan effect aku...cerita2 sal kelembapan economi skrg...cerita2 cantas mencantas kepala org, cerita sal org itu bunuh org ini...adoi..........sakit pala aku dgq. Arghhhhhhhhh malas ar nak citer pjg2...
Sat ja masa berjalan, esk da nak msk thn br 2009 walaupun pada hakikatnya thn br islam da lepas. Sempena thn br nie jg, umoq aku akan bertambah....muah..muah..muah....adoi makin tua la aku.
Cerita sal thn baru nie...apa azam aku ek....erm...berusaha la apa lg, berusaha mencapai apa saja yg blm tercapai hehehehe...so keep it up yon....msti blh punya bagi semangat kat diri sendiri. And start next year jg aku akan mula class, schedule blm dpt ar tp da cmfirm memang start next year...CCNA da lama aku nak amik course nie..tp da ada peluang so aku continue jer la....harap2 ngan CCNA nie...so blh mengubah masa depan aku inshaAllah. N start next year jg...may b ada byk perubahan dlm hidup aku jg...n aku sentiasa bersedia ngan perubahan demi kebaikan.

No comments: