Thursday, February 18, 2010

Muak , Busan Ngan keadaan sekeliling.

Aku nak citer apa ek...aku tgh boring tahap giler babing nie...opis pun sunyi sepi. Bape kerat jer manusia yg ada...adoiiiiiiiiiiiiiii. Sampai bila la kesunyian nie nak habis. Bosan ar, tenet pun aku da muak da ngadap sampai nak muntah da. Tgh cari info sal platlet...baca punya baca aku plak yg jd takut....xnak ar. Baca sal politik eeeeeeee semua menjijikkan....aku xsuka...aku xtau sekrg nie aku muak tul ngan politik mesia nie....semua kotor2 belaka. Dlu aku memang addicted ngan politik nie tp tidak sekarang. Aku muak ngan manusia2 yg pentingkan diri sendiri, aku muak ngan pemimpin2 yg sedia ada yg .. semua xboleh pakai. Semua pentingkan diri sendiri, cmne aku nak describe dorg ar.... tp yg pastinya seteruk2 manusia yg ada kat muka bumi nie...pemimpin2 mesia lg teruk dari dorg...itu pendapat aku ar. Kadang2 aku pun heran ar ngan pemimpin2 mesia nie, dorg nie xreti takut ker balasan yg bakal dorg terima...xkira la kat dunia ka akhirat ker....Tapi manusia nie masa dorg senang mana nak ingat semua tu, dlm pala hanya ingat duit jer..mana ingat balasan ker apa ker...janji temolok dorg diisi. Jgn kata pemimpin, kita manusia biasa nie pun klu sng sikit mana ingat Tuhan...masa susah baru cari TUhan....da akhir2 zaman nie mcm2 ar. Aku buka paper pun aku muak ngan bunuh la, rompak la...rasuah la..adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii bila la semua nie nak berakhir. Manusia sekrg nie pun makin kurang ajar, xder hormat langsung kat org lebih tua, kat mak bapak....kenapa la manusia2 mcm nie xdikenakan balasan on e spot ... biaq kena sumpah mcm tanggang ....padan muka. Mak bapak tegur kemain melawan....pikir kita jer betul...........aku harap org2 mcm nie akan sedaq sebelum terlambat. Semalam baru jer pidah ckp donia memang da nak kiamat...memang la pidah oiiiiiiiiiiiiiii kita nie jer yg hora sana, hora sini....waktu makin lama makin hampir...kita masih lagi lalai. Aku pun kdg2 lalai jg....aku pun kdg2 buat silap gak...harap2 aku belum terlambat menebus semua kesalahan aku. Hehehehehe apa2 pun i luv u mummy.....berkat doa mummy org harap hidup org berkat donia akhirat...inshaallahhhhhhhhhhh. Macam2 aku nak luahkan apa yg xpuas ati nie....klu ikutkan semua benda biasa la manusia semua benda nak perfectkan...padahal diri sendiri pun xperfect ini merujuk pada i lerrrrrrrrrrrrrrrr, org lain i xtau...masing2 tepuk dada, tanya selera iyerx.

No comments: