Tuesday, February 23, 2010

Sakitnyaaaaaaaaa Atiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adoi serabut pala, mcm nak tercabut...mcm2 yg aku pikir. Kenapa la manusia2 kat muka bumi nie suka sakitkan hati org....adoi........semua dia jer betul.........org lain salah. Habis kita jer kena dengar cakap dia, ckp org xnak pakai langsung...keras kepala betul...sakit ati tu.........klu kita xnak ikut tau plak marah, klu kita ckp org xnak dgr? Apa perasaan kita....pikir2 la wei....Dia nak org fhm dia, tp dia xnak fhm kita cmne tu....masalah tul. Org mcm nie pun ada ..... byk benda yg aku tertanya2 tp aku masih xdpt jawapan lagi...klu org yg kita percaya pun nak berahsia ngan kita, habis cmno? Ada jer perkara2 mengejutkan tetiba....aku xtau lagi apa yg dia rahsia daripada aku...tggu jer la...doa2 jer la hati dia terbuka nak citer...malas aku nak amik port lagi. Ikut suka dia la...

No comments: