Monday, March 22, 2010

Cooking Contest wif Tupperware Brand








1st time aku masuk cooking contest, tu pun suka2 ja...xsangka plak boleh menang...ini pun berkat usaha peggie n untie janas...peggie soh aku masuk..mula2 mcm was2 boleh ker...untie plak siap tepon lagi bg resepi. Berkat nasi pudina untie janas akhirnya membuahkan hasil. Aku merangkul tempat pertama. Rasa bersalah ada gak kat Ng, sepatutnya aku stay ngan dia fix server...dek sbb peggie da mskkan nama aku n xnak menghampakan dia..aku terpaksa tinggalkan Ng sorang2. Sorry Ng....i terpaksa la. Mula2 aku join tupperware nie juz suka2 sbb aku beli xsangka plak tupperware brand nie melakat dihatiku. Aku join sbb nak hepi2 jumpa kawan2 yg hevoc kat sana disamping dpt encouragement dari senior2 tupperware brand...memang best ar...semangat tul bila dgr sale senior seminggu mencecah 10K...aku bila xtau la.InsyaAllah ada tu..cuma lambat n cepat ja...doa2 ek...lupa nak g tau 16, 17 & 18 July nie ada Jubli Tupperware kat Sunway Convention Centre...18hb dia open tuk public. Aku invite reramai dtg memeriahkan majlis.....HIDUP TUPPERWARE.....hehehhehehheheh

No comments: