Tuesday, March 9, 2010

Sesuka Ati Jak

p/s : Wei fidah aku xon9 smlm si khalid tu asik ngan komik n game dia ja...mlm nti la wei....

Rini da ok ckit kot, xder terpikir cam sblm2 nie, aku kena cbuk diri ngan keja2 yg ada...minggu depan 17 & 18 aku start training JDE kat MGB. Mcm liat ckit nak g HQ nie...adoi...aku takut terserempak ngan Dato'...aku xmau jumpa dia. Tp sbb nak training punya pasal terpaksa la tp harap2 jgn terjumpa org tu la.
Klu start ngan JDE nie rasanya lagi kalam kabut ar.....keja yg dok ada pun xterbuat. Kdg2 terpikir gak aku nak cau cari keja lain ntah la klu aku keja area kl, pj , subang semua xberbaloi ngan jam, toll , minyak...at least kat sini walaupun gaji xbyk minyak n toll aku saving gak...yg penting masa aku xhabis kat jln. Apa2 pun better aku stick to e plan la kan....cuma aku kena berani jer skrg nie mula langkah...kekuatan tu ada tp mcm2 jer halangan yg ada. Xper sabar dlu ek....
Kat opis aku skrg nie musim org nak beranak hehehhe....ramai betul yg menunggu hari...mcm diplan2 plak, pas2 org nie ngandung, org tu plak...mcm sonok tgk perut org membesar, ajaib kan ada manusia dlm badan manusia....Subhanallah....semua kuasa Allah S.W.T.
Kat opis aku nie semua doc cerita sal I-CITY, bila la aku nak sampai sana...tgk ar klu sempat minggu nie...teringin nak tgk lampu2 semua....mcm kat obersea...itu dr gambar jek aku tgk...
Bulan depan sil aku nak tunang amik cuti la apa lg...tolong apa2 yg patut....xtau mil aku nak msk apa tgk jer la menu dia nti.

No comments: