Thursday, March 11, 2010

Masalah sesajerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Manusia niekan mcm2 peelkan? org tu mcm nie, org tu mcm nu.....aku pun xfhm...letih sebenaqnya jd manusia nie hehehehheeh, mcm2 nak pikir...pikir sal masalah sendiri kira orite gak ar...sampai masalah org msk pala kita nie, ini sudah lebehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tetiba lapaq plak...br intro nie, blm msk bab lain lagi. Aku nak tanya korg la kan? Macam mana nak buat ngan manusia bebal yg xnak dgq ckp org nie....berbuih mulut berckp...mcm tu jg? Ikut aku....hehehheehhe sng jer............i kill u, u died la...hahhahahh. Mau msk kedlm gak aku nti....ala ckp jer nak buat mana berani beb. Ckp sal beb nie, i tingat u la nal...heheheheh....miz u la dear. Satu lagi xngaku plak dia slh...dia ajer betul...itu pun masalah jg....org cmne pun korang rasa nak buat cmne? Erm.....klu korang dpt org cmne nak buat cmne ek? Kita berckp, dia nak berckp...berlagak pandai sgt masing2.....haaaaaaaaaa settle la sendiri? Kita tengok cmne? Kdg2 nie manusia bila kita berckp dia xnak digest dlm pala tau.....tanya kita, kita bg pendapat xnak terima plak....xper la ko punya pasal la nak dgr ker xnak....tp dgr dlu then kita pikir la dlu...org tu ckp betul ker slh...pas2 baru buat pertimbangan la kan. Tp nak timbang pun dlm keadaan yg rasional gak la...klu timbang ngan hati....ikut perasaan habisssssssss hancursssssssssssssssss. Aku pun xsesempurna mana tp tuhan bagi kita akal fikiran, kita fikir mana baik mana buruk....fikir positif....usaha...tawakal..insyaAllah....AMIN

No comments: