Tuesday, June 30, 2009

2 OLD FAT LADY

Semlm dan harini hari2 yg mencabar bg aku.....mau ja aku hempuk this 2 fat lady nie.....keep nagging almost 24hrs. Adoi mau pecah pala aku nie.....klu aku xhantuk pala aku, aku hantuk pala dorg. Knp la ko dilahirkan dimuka bumi nie tuk menyusahkan org....da la gemuk, baran xreti nak bersabar langsung. Makin tua, tp perangai mcm ngan tut ja..........aku xtau nak letak perkataan yg sesuai ngan dorg...pandai2 la korg pikir sendiri. This 2 old fat lady nie kan...selalu menyebabkan aku malas nak dtg kejer....sbb kejer dorg nak maki hamun aku jar rasanya. Aku tau la..korg susah nak buat keja, tp...ingat aku suka ka nak dok ngadap pc krg 24hrs...sbb korg sian user lain. Ingat korg jer ada keja, org lain xder keja...dok goyang kaki. Nak cepat, ingat apa....pc bega seminit dua da siap....angguk korg la....tp yg menyebabkan aku lg panas hati, aku kena senyum n sabar....OMG......Ya Allah....tetapkan la kesabaran aku nie....aku takut aku terbabas jer nti.. mulut aku nie, kumat kamit ja...baca la zikir ka, selawat ka....apa2 ja la yg blh menenangkan aku. Aku bukan mcm depa.....main serbu ja mcm org tua xsedar diri nie....sbb tu aku control kemarahan aku.EEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: