Saturday, June 20, 2009

Testimonial 4

'Slipdisc' - 30 Hari Berkurangan 80%



".....pada mulanya saya amat tidak yakin memandangkan saya hanya percaya pada ubat yang doctor berikan apatah lagi ianya hanya air."


Saya mula merasakan kesakitan dibahagian tulang belakang sewaktu saya mengandung anak pertama pada Mac 2004. Dr. Lim HSA Johor Bahru mengesahkan saya mengidap ‘Slip Disc’ dan penderitaan saya bermula bila seminggu sekali saya ‘diwajibkan” untuk mengambil suntikan. Pada Mac 2008 saya diperkenalkan secara tidak sengaja dengan “keajaiban’ air BBA ni dan pada mulanya saya amat tidak yakin memandangkan saya hanya percaya pada ubat yang doctor berikan apatah lagi ianya hanya air. Namun setelah tiga hari saya minum secara konsisten saya demam dan muntah, pada mulanya suami melarang dari terus minum tetapi saya yakin minum air BBA ini ada hikmahnya. Sebulan kemudian saya menyedari kesakitan berkurangan hampir 80%. Dan hari ini saya hanya berjumpa doctor untuk mendapatkan medical check-ups report saya yang menunjukkan kesan +ve.
.
PUAN HARTINI BTE MARSAN
019-7441826
Kuching, Sarawak

37 tahun

"BBA NANO- BUKAN SEKADAR PENAPIS AIR"

No comments: