Monday, June 15, 2009

Side income with HAI - O




Kepada kwn2 yg berminat nak jd pengedar HAI-O product nie, berminat blh la contact aku. Aku pun jenis bidan terjun jer nie...atas sbb keberkesanan product nie...aku pun berminat nak jd pengedar. Aku ada beli la filter BIO AURA nie. Yg aku jd beli nie pun sbb tgk keberkesanan air tu kat kwn aku....cik zul tu...dlu dia kena cancer, la nie da ok sgn izin DIA jg la.
Aku pun da cuba product nie, alhamdulillah...aku guna semaksimum mungkin...minum, mandi, lap badan alhamdulillah...kulit aku yg sensitif tu pun akhirnya hilang da xgatal...itu pun dgn izin DIA la. Tp yg penting kita kena usaha la...bukan apa aku nak share la product nie ngan hang pa. Aku nak cerita pjg2 pun sbb benda nie hang pa kena tgk sendiri n cuba sendiri br berkesan. Klu berminat kita punya org akan turun ceritakan keberkesanan air nie dan bg yg nak join jg...org2 kami akan turun padang. Org2 kami akan bg tau strategi marketing dia mcm mana...jd hang pa jgn isau la klu xblh jual product nie. Janji hang pa nakx ubah.....pic tu xberapa nak clear...tp hang pa nak tau lebih lanjut call aku 0193807908.....

No comments: