Wednesday, July 8, 2009

MJ in Memory

Nie peberet aku nie...tersentuh aku bila tgk video nie......sebenarnya ada kisah di sebalik lagu2 MJ nie...terutama masa album Triller tgh top...time tu aku br tadika rasanya. Aku ada sorg member nie (kwn masa tadika anak rusa nani dlu)..xingat nama dia, yg aku ingat dia nie rambut kerinting perang, bapak dia askar kat kem kamunting n dia ada abang hehehehhehehe. Erm..aku salu g umah dia masa kecik2 dlu, main2 ngan dia, g sekolah ngan dia, mkn sekali n semua dengan dia. Abg dia nie peminat setia MJ la, masa album triller tu comfrim la beli, ada satu lagu rasa2nya lagu Beat It kot yg ada sound teng....teng....masa intro tu...Aku plak penakut time tu, abang dia salu ngusik klu time intro lg tu....kejar aku ngusik sal antu, aku pun apa lg berlari sakan la....tp semua tu tinggal kenangan...pas tadika rasanya dia pindah sbb ikut bapak dia posting tempat lain...n pas2 aku memang lost contact ngan dia sampai skrg. Tp bila ingat blk zaman kanak2 tu best.....erm...................dare in my dream jer ar



No comments: