Friday, July 31, 2009

Hilang Mood

Harini aku xder mood mendung jer sama mendung ngan awan kat area port klang nie, ngan PMS lg...adoi...xlarat sgt2, rasa nak blk jer. Pas2 report plak xhabis2 lg update...adoi jenuh pala otak aku nie nak memerah apa lg aku buat last 2week nie....byk sgt sampai xtertulis da ha...........xtau mana satu buat dlu, yg mana kemudian. Pas2 besa la....kejap2 user panggil, itu kira orite lg..aku blh terima, jgn soh aku duduk menaip report...adoi boring tahap giler babing punya.
Erm...smlm aku ada call FIM, tetiba jer aku rasa nak call FIM...sebenarnya da lama bukan semlm jer...sblm nie byk gak institute yg aku call tanya sal coz pastry n bakery nie...tp masa tu yg membataskan aku attend class drg. Sbb class CCNA aku blm start baik aku upgrade skill aku dlm bab2 pastry n bakery nie. Mana tau satu rezeki aku kat situ plak...tp cr Encik Yusuff tu bercerita mcm menarik jer...sbb byk projeck gov N AGRO bank. Dia ada ckp kat aku, if aku berminat la....hehehheheh...walaupun sebenarnya utk org2 yg pro jer sbb aku nie kategori baru nak bertatih...hehhehehe...bukan kot merangkak rasanya.
Apa lg yg jadi kat aku rini ek...byk sebenarnya...janji ngan k.salmah nak g IKEA next week after keja nak lari jap... nak beli langsir, nak g beli itu la, ini la...mcm la byk sgt duit semua nak beli. Hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii parah cmni...yg dpt ckit nak menghabiskan mcm byk jer bunyinya kan....kena ingat2 ckit.....ukur baju badan sendiri, jgn ukur badan org lain.
Rini aku mkn rojak n goreng pisang sbb aku malas nak g jauh2 beli. Pemalas tul kan.....beli magazine jg...sambil2 mkn, baca magazine n gebang. Hahahahahh bunyi cam menarik tu....Borak2 ngan Mr Vincent sal broadband...sal coverage tenet....borak ngan juenizam...discuss sal issue semasa hahahhaha yg jd kat keliling kami...tu pun menarik...hahahahha aku suka. Apa lg ek.....nti la aku continue...xdak idea da nie.....


No comments: