Thursday, July 9, 2009

Postpone

Erm..smlm Prof Ruhani (UITM) call aku, class sepatutnya start this month may b postpone coz lab semua da penuh ngan budak master...adoi...kecewa aku. Aku da ready nak back to school..n da prepare mental n fizikal. Semangat tul...tup..tup xjd. Actually aku da register thn lepas lg...tp asik tangguh ja sbb lab. Bukan masalah aku, ,masalah management la...nape xmanage elok2...da tau student byk nie....ko prepare la...lab byk nie...inix...nie yg buat aku angin nie...sib baik prof slow talk ngan aku...down ckit...
Xkan aku nak g private, private mahal la....aku da survey fee dia memang diff dia jauh sgt...berganda....
Lg pun sebelum nie, aku da study kat private n merasa plak la...msk local "U"....teringin sgt2...bila aku da terima msk tu pun aku da bersyukur sgt2..tp da jd kes lain plak...tp xper la..tggu jer la...apa nak buat...aku amik UITM pun sbb dekat ngan umah kira xder la rushing sgt. Niat di hati nak apply UTM tp prob nak berulang dari port klang ker KL tu...semput jg la....tgk la..mcm mana....

No comments: