Friday, August 7, 2009

070809 ... Today

Harini schedule aku full, sblm sampai office lg ng da msg " Hey noor, i go to mair today" so memang klu aku sorg keje aku memang berganda la... today jg supplier eHob n Rank Alpha akan dtg n yg byk jg keja yg pending smlm. Notebook Gan aku blm settle lg, smlm sempat keep file n details jer b4 aku format... abg Tohair punya pc pun pending jg...adoi....tp itu xper blh hold dlu...itu pun sbb dia ckp xper...klu dia ckp urgent, aku kena cepat ar. Smlm bukan apa 1hari aku buat rebuilt index tuk import coz SMK system ada problem. Harini pun pepagi lg da ada user call tp juz for minor problem jek..so xder pape pun. Erm..harini jg aku berdebar2 kuar umah...aku pesan kat hb...today result SPA...adoi berganda la jantung aku berdebar..aku ckp kat dia tgkkan la...aku malas nak tgk...n kat opis pun aku menyibukkan diri...malas nak pikir...blk nti ar tgk. Aku call hb, dia ckp blm kuar lg status still sama...lega ckit la perasaan aku..hahhaha...back to work again. Erm..aku call umi, tp nphone plak off..nak tanya dia esk dia cuti kerx.
Kat opis rini sunyi sepi...ada yg mc, cuti n pg lot 35...lot 35 tu warehouse. Jgn tanya aku kat mana, aku xtau, pernah dgr jer...pg xpernah. Erm...aku pun buka online radio bg bunyi ckit...jd xder la sunyi sgt...sambil2 format notebook..aku baca la blog kwn2, buka email, buka facebook. Adoi si jern letak gambaq aku zaman tok nadok...dlm fb...xpakai tudung plak tu...malu siot. Tp aku paling suka gambaq aku ngan awin n lynn under payung tu...rasa sweet sgt. Tingat zaman2 serumah dlu, tingat zaman2 mkn biskut hup seng cecah air teh o...heheheh...sweet sgt..memang susah tp aku suka zaman tu...rasa mcm sebak jer hati nie bila pikir zaman2 tu.....ahhhhh malas ar nak pikir
Ng email dia ckp eHob xjd dtg..pg nie, lega ckit...krg la keja aku n juz cont mana2 yg patut jer....so back to work norul...later cont....

No comments: