Tuesday, August 18, 2009

Celoteh beberapa hari sebelum puasa

Diam xdiam, da nak nak puasa, aku rasa br jer abis raya....tup2 nak puasa lg..gegegegeg. Nampak sgt cepat masa berlalu, begitu gak ngan umo aku................ohhhhhhhhhhhhhh tidak. Sedar xsedar jg umo aku da menginjak ker 30an dlm bulan nie....mcm xpercaya tp kena percaya jg la. Dalam masa yg sama jg, still lg staff kat opis aku nie terkejut bila depa tau aku da kawin. Susah sgt ker nak percaya, memang aku da kawin. Kenapa dorg terkejut sgt bila tau aku da kawin, haiyaaaaaaaaaaa....knp ek? Sampai sekarg aku pun xtau kenapa dorg susah sgt nak percaya yg aku da kawin.
Erm...aku flashback balik ar, last weekend aku g mkn steamboot kat Yuen Steamboat kat Sunway sana. Kami g bertiga, aku , hb n cousin aku. Mula2 nak g berlima, ajak MIL aku, tp xblh booking plak...terpaksa cencel la..ajak dia. Bukan apa sbb kena queue, mcm mana MIL aku nak tggu... mau lenguh kaki dia. Itu pun kami sampai dalam kul 8lbh kul 9lbh br dpt mkn. Adoi nak mkn pun seksa, tp berbaloi ar menunggu mkn mcm nak pecah perut....rega dia pun da naik wei dr RM18.80 naik RM19.80 perhead. Hehehehehhehe pok cik kaya...........................
Berbalik ngan baju kurung yg aku tgh buat, hehehheh da siap potong da..nak jahit tepi n sambung jer... nti aku snap la pic dia...xder la susah sgt nak gunting heheheh tp make sure ukuran kena betul la...klux ada yg jd sarung nangka nti....
Ada satu lg aku nak share nie, aku dapat 1st cheque dari HAI O....aku rasa semangat n berbangga walaupun amount dia xbyk gegeggege. Semangat aku berkobar2 nak buat HAI O nie. Side income yg pertama aku dpt setelah aku kawin.....worth it gak la...at least dpt jg dr xdpt langsung.


No comments: