Saturday, August 29, 2009

Express yourself

Hari nie da seminggu umat islam berpuasa, dlm sedar xsedar da seminggu. Hari nie jg, mood aku mcm besa antara malas ngan xmalas...hahahhha cmne tu. Kepala aku da tepu rini, xblh nak fikir.....email yg stuck kat outbox pun still mcm tu xbergerak2...panas tul aku, besar sgt ker file dia...8MB jer hahahhah...jer tu yg xtahan....klu nak ikutkan setiap user usage dia sampai 250MB. Setakat 8MB tu apa la sgt. Aku tgk user nie punya usage byk lg...25MB jer dia guna. Biar la...klu dia dpt email aku nti dia call la, aku da pesan kat dia mcm tu ar. Da dpt call....so aku akan guide dia tru phone utk next step. MASTER KK semlm pun belum dpt feedback...adoi...cmne aku nak continue keje nie....semua pending. Call xangkat, msn xon plak...lantak korg ar...kita nak tlg...tp dorg xnak. Bukan apa aku xnak keje aku pending, klux next week bertimbun ar keje aku. Hadoi...tension betul. Semua xmenjadi harini....aku xtau mood aku xmenentu rini sbb pms ker or sbb lain. Dlm kepala aku nie, zero....xder pikir apa-apa dah....pas2 blk nie, 2.30 aku amik ayin kat jusco. Nak g umah kak salmah jahit baju pun aku malas, da berapa minggu dia asik tanya jer, bila aku nak g umah dia...minggu lepas xblh sbb berbuka umah MIL, aku msk la ckit...itu yg xsempat nak ke rumah dia. Minggu nie xtau lg la k.salmah oooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, xberani nak janji kang janji xjd pergi cmne. Minggu nie, cuti Ahad n Isnin, pikir nak dok umah jer rehat....ada gak tergerak hati nak balik kampung, tp xblh la...raya nak balik lg....kang budget lari plak...pas raya pun nak balik jg time deepavali...cousin aku nak kahwin. Sekarang baru kul 12.00....30 min lagi nak balik...aku menghitung waktu jer....asik pandang2 jer jam kat desktop nie....rasa lambat plak masa berlalu.....



No comments: