Monday, August 3, 2009

Counting n Waiting

Countdown .... aku menghitung hari dari last week postpone this week.... bukan countdown apa ... sbb ini melibatkan masa depan aku jd nak xnak aku kena fikir jg...walaupun aku sendiri kadang2 yg menyibukkan diri aku supaya jgn fikir sgt...sbb lg aku xblh nak buat apa bila asik fikir.
Aku kena confident that i'm doing well during the preparation ..tp klu bukan rezeki aku ... aku xblh nak ckp apa la. Erm... klu ikutkan aku da penat sebenarnya...every year exam la, apa la....tp xaku xblh stop n give up mcm tu ajer...sbb dlm kamus hidup aku , xder perkataan " X BOLEH " melainkan aku mesti " BOLEH ". Yes aku mesti boleh...so norul (pronouce dlm bhs sarawak ) bak kata siti la.....u can do it babehhhhhhhhhhhhh. Yes i'know i can do it....never give up...u juz need time to prove that u can do it la babehhhhhhhhhhhhhh. Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Lega ckit, krg ckit beban aku dlm pala otak nie....tp may b ada yg still wondering apa yg counting n waiting...may b ada certain2 kwn yg da tau n ada yg blm...bg yg blm this is not the perfect time utk aku bg tau sbb aku pun xsure lg...bg yg tau doa2 kan utk aku....may b dgn doa korg...inshaallah mana tau rezeki aku n berkat doa korg.

No comments: