Thursday, October 8, 2009

Aku dan Hobi

Aku nak cerita pasal hobi baru aku nie...hahahahhahha macam xpercaya aku boleh ralid sal benda nie. Benda yg aku cakap xsuka dan xminat, aku akhirnya balik kat aku, mak aku dulu soh aku bajar menjahit konon pas SPM, aku ckp xmau sebab xminat...haaaaaa sekarang padan muka....kena sebijik kat aku...hehehhehe. Tido aku jadi xmenentu dek penangan menjahit nie. Semalam jer sampai kul 2 pagi mata aku potong kain. Mata pun tengah ninong-ninong ni. Harini klu ikutkan da boleh jahit da...tp xjahit tepi lg...cancel la....hujung minggu continue balik ar. Menjahit da jadi hobi baru aku, at least aku ada activiti untuk hujung minggu. Xder la bosan sangat. Itu cerita bab menjahit. Cerita plak bab masak, sebenarnya, masak klu ikutkan bukan hobi kot sbb memang wajib org pompuan turun kedapurkan. Activiti yang aku buat hujung minggu sekarang da jadi side income kat aku. Kadang2 aku boring aku buat kek ker biskut ker....sbb kat umah nak makan dua orang jer....selalu xhabis...jadi yg balance tu aku akan bawa kat opis. Alhamdulillah....budak2 opis ada start suruh aku buat kek tuk dorg....kiranya deepavali nie da ada org tempah kek aku. Benda yang aku suka buat alhamdulillah da jd rezeki bagi aku....syukur sgt2. Walaupun xbanyak, nie org kata da jadi tapak permulaan bg aku. Korang doa-doakan aku ek...AMIN

No comments: