Thursday, October 29, 2009

xder tittle..korg baca jer la

Aku boring ar rini, xtau kenapa....keja ada...tp malas heheheeh....cmno tu. Tu aku gagahkan diri buat jg sbb mcm mana malas pun aku kena buat, mana blh makan gaji buta jer....seharian aku rini surf internet...tp aku xtau apa yg aku msk...main masuk jer..yg aku ingat aku download driver tuk linda masia, msk fb, buka email...apa lg aku msk rini ek...baca news...erm.......lain xtau apa yg aku masuk.
Aku xtau nape mood aku rini mcm xbest jer...may b sebab dpt shock news pg td kot yg partner aku may b kena transfer...mcm nak nangis pun ada, klu xder dia cmne...sapa aku nak tanya? Memang ar ada org br nak msk...tp mesti xsama...adoi..........aku xsuka la...........hukhukhukhuk....aku cmne.........dorg salu mcm tu.........aku tgh syok2 keje, ada partner yg da blh ngam....mcm2 hal..jd....aku ingat benda2 nie jadi masa aku kat zaman2 sekolah lg. Dlu masa aku rapat ngan zita form 6, zita dpt training nurse tinggal la aku terkontang kanting. Start pada tu la...aku xnak rapat sgt ngan sesapa, sbb aku xnak jd macam nie la...rasa ditinggalkan. Pas2 ada lg la cerita2 lain...malas aku nak cerita...buat aku sedih jek klu tingat citer2 nie. Sbb tu sampai sekarang aku banyak buat hal sendiri, nak g memana sendiri....aku pun senang dorg pun senang...xder sesapa kacau. Klu time lunch hour, aku kuar sorg2 tapau, blk opis mkn pas2 ngadap tenet. Klu waktu2 tertentu jer ngan kwn2...........mcm tu la hidup aku kebelakangan ni....

No comments: