Wednesday, May 25, 2011

Celoteh

Da bersawang blog aku nie...lama xsentuh dohhhhh. Xdan aku nak jenguk....n lama xupdated xtvt aku hahahha. Byk xtvt tp byk lagi xtvt kat tpt keja dr xtvt tuk diri sendiri. Aku pun xtau nak start dr mana dah nie... Jap pikir jap.....


Sepanjang xupdated blog nie...mcm2 la berlaku dlm hidup aku besa la ada pahit n ada manis. Tp alhamdulillah semua berjaya diharungi, settle down walaupun xder la perfect mana tp at least kita berjaya jg mengharungi so kira bersyukur sgt2. Tp saat paling manis rasanya aku outing ngan sah, 5rus n saida. Bygkan da berbelas thn xjumpa....ada gak la msg2, fb semua tp jumpa life bertentang mata, chit chat erm....lama betui itu la rasanya saat2 yg aku xleh lupa n aku betul2 ignored hal2 lain keliling aku juz tuk aku n kwn2 ja. Memang moment yg xleh lupa sampai bila2.

No comments: