Thursday, July 21, 2011

Colleague

Rasanya aku xpernah bercerita pasal colleague aku kat CITI, ermmmm rini baru terbuka nak bercerita. Semua colleague aku lelaki...tertiba terselit pompuan aku ler bunga kat tengah-tengah. Riuh console room klu dorg berborak....masing2 sore besar2. Edwin, Eddie, Ah Kong @ cheong kurus, cheong short & fat and Alex....dorg klu borak boleh tahan....mengumpat pun leh tahan hahhahahah. Rini dorg bercerita sal Cheong short & fat....tetiba jer Alex tanya aku apa kelebihan Cheong S&F hahahahhah aku ckp xder apa kelebihan pun....dorg gelak...dorg ckp byk buruk dr baik....da la kedekut, xboleh percaya, sensetip plak tu, suka membantah....erm..mcm2 ler....gelak aku dengar dorg bercerita....riuh rendah. Dengan dorg aku boleh bercerita apa saja....dorg pun open ngan aku....dan xkisah....dorg xkisah bila ditegur, dan aku pun xkisah bila ditegur....we can share everything bf, gf, hb, wife....kita org gak rajin mengusik cheong kurus n short & fat....tp dorg xkisah...yer la gurau2 kat opis klu asik keje pun xleh gak...yerx....sebagai satu team aku bangga coz kita org saling bantu membantu, kerja pun jd ringan...tertiba tingat plak Mr Khoo soh aku cont pro cert ms...amik internal....dpt lagi allowance katanya....erm...aku k jer janji company bayar tp please jgn ikat aku dah.....

No comments: