Saturday, July 23, 2011

Suka suka








Boring sgt tggu si Beh restart gateway, aku pun snap ler pic2 server rack kat level 15, xdor kojo namanya tu....serabut aku tgk....tp bilik nie ler aku dok ngadap tiap-tiap ari...turun naik lif...tiap2 ari....klu xlevel 15 level 37...xpun wcy. Kadang2 terdetik penat tul jd support nie...xtau sampai bila pun xtau. Tp bila diimbas kembali xpernah mimpi pun aku akan terjun bidang IT nie...xder sekelumit pun tp mungkin rezeki aku dalam bidang nie kot at least aku bangga leh terjun dalam bidang technical nie....tp sebenarnya masih banyak yg aku kena bajar sebenarnya sbb tiap2 ari ader jer benda baru dan aku juga rasa knowledge aku dalam bidang nie masih kurang sgt2...ini memang aku akui. Tiap2 hari rasanya aku belajar...belajar ngan persekitaran, belajar menghadapi karenah manusia yg pelbagai ragam, belajar dengan technology yg kian lama kian canggih...dan macam2 lagi. Semua tu satu cabaran bagi aku klu aku boleh deal ngan semua tu....aku rasa xder masalah aku menghadapi perjalanan hidup yg penuh ngan cabaran niekan....wooooo xder pjg sgt entry nie tp ok ler session tuk rini cowwwwwwwwwww dluuuuuuuuuuuuu

No comments: