Friday, July 15, 2011

Kudis ker....xder pun

Merintih,  menangis semua tu xguna, yg penting mcm mana kita hadapi cacian, makian dan hinaan org. Klu setakat org hina ckit da down, cmne itu baru ckit, byk lg cobaan yg datang wei. Apa ke bodo sgt kome, setakat hinaan org xjd kudis pun, setakat org kata xlut pun....ala mulut org, apa kisah....lantak ar org nak ckp apa, yg penting kita tau apa kita buat, allah tau apa kita buat. Tp jgn kita plak cepat melatah cam dorg...aku xtau la org lain cmne, lg ko hina aku, lg ko tomah aku....ko ingat aku senang jatuh....nonono tidak korg clap ler..itu la penguat semangat aku, itu la....tgga tuk aku naik keatas. Org standard ler.....mana pernah puas, mana pernah suka, mana pernah senang....da nama pun manusia. Ini org kata ckit merintih, menangis....xguna ko nangis air mata darah yang penting ko bangkit, bangun.....semangat....peduli ngan org lain....hehehhe sian adik aku dia perlukan semangat sebenarnya....xper2 k.n sokong ko kat belakang ....kita sama2 doa yer, sama2 berusaha meningkat hidup  kita yer....tp solat jg lupa yer....jdkan hinaan org tu sebagai kata2 semangat....u go gurl....u can do it bebehhhhhhhhhhhh

No comments: