Sunday, July 27, 2008

Bukit Bintang

















Ari sabtu ritu aku g bukit bintang sbb nak p plaza lowyat....keputusan nie dibuat oleh hb aku lepas kita org xjd p nilai. Erm da lama xp lowyat, n aku pun nak survey ram n external hdd....smpai sana mak ooooi ramainya manusia....n mcm2 perubanhan berlaku kat sana.
Memang lama gak xp lowyat, aku agak2 dlm 2thn ada la....erm rupanya aku n hb da ketinggalan zaman..lawyat mana byk da org jual desktop, byk jual notebook n laptop ada la...

Org berpusu2, aku xtau la setakat nak menyemakkan keadaan or atau betul2 nak beli pc org hardware. Tp betoi la rega kat sana mahai....baik aku beli kat klang rega sama gak n buleh mintak kurang lg...pas2 aku p la melawat sg wang..baju murah2, tp apakan daya pulus krg...so tgk ja la...sempat la gak aku snap pic sblm smpai n smpai sana..hang pa layan ja la...tp yg pastinya....erm kl memang rosak...budak2 dasyat...aku xtau la esok2 zaman ank2 aku cmna..tp la nie pun da memang teruk

1 comment:

Anonymous said...

low yat mmg da sendat.....hrga pon leh kurang jek mahal...lagi hangin bila ramai sgt kaum yg dulunya jual karpet ja...tapi la ni da jual laptop plakkkkk....