Monday, July 14, 2008

Hari2 yg kepenatan

Penat sungguh hari nie...p sana, p sini....xdan nak bertenet kat opis. Arini awai2 lg, staff kat metro asianya pc bua hal, pc dia kena format blk....amboi memang menguji kesabaran aku gak..byk benda nak kena buat nie, 1st scan, 2nd buat backup n last skali baru format blk. Erm da lama aku xbuat, xtau ingat lgx....
Sbb scan amik masa Ng bawa aku p Sg rasa sbb ada staff call sbb ada prob kat sana. Kami p dlm kul 10.50 smpai sana kul 12.30 sbb jam n ujan..amboi klu mcm nie la p sg rasa mampuih la...sbb staff da kuaq rehat kami p makan dlu kat Pak Li Kopitiam..pas abis mkn br p sana..Kat sana ada 3warehouse Metro Air, Borneo and Master, aku mlas nak amik pot depa buat apa kat sana janji keja settle aku buleh blk...settle pun smpai kul empat..lama sungguh naik kebas kaki aku...yg jd lmbat tu sbb nak kena ajaq staff sana la plak...da jd cam cikgu la plak..tp satu pengalaman la bg aku smua nie, n br aku tau xsemestinya pangkat besaq tau smua....he3...depa pun blur gak..tp xpa la mcm mana pun ajaq gak la....
Aku n Ng smpai opis kul 5 lbh, da nak blk...smpai hdd da settle scan and aku buat back up tuk folder yg mana penting pas tu blk....
Sorry la ct, aku xsempat reply ym hang sbb smpai da kul bpa tp...sal red mummy tu, aku pun xkenai sebenaqnya, kwn aku salu msk, aku pun msk gak...baca posting dia, tp dia penah dpt award best blogger...best cmna aku xtau la...tp aku tgk posting dia biasa ja..he3...tp red mummy tu org dia glamour la....bg aku la

1 comment:

ctea said...

xpa aku faham....:D