Friday, July 18, 2008

kenangan semasa dulu....................

kenangan semasa dlu....hahahha zaman2 sekolah, zaman hingusan...tq kata ct sbb send kat aku...nak harap aku scan gambaq bila xtau la.....erm...bila tgk gambaq2 nie smua mcm terefresh blk had lama2....meriah sungguh

Ni rasanya gambaq masa raya kat umah ct, masa form6 klu xclapdr belah kiri noraini, siti, sah, norsilawati n aku....

yg nie pun masa form6, tp aku xingat la bila masa aku p stadium batu kwn nie ermmmmmmm....dr kiri wati, aku n siti
ha nie masa da abis form six, kira2 nak buat reunion la konon, p kat pantai mana ntah aku lupa la dr kiri siti, wati, aku n zaini (zaini apa cerita ek)
Nie masa form 2, aku xingat cikgu class nie nama apa...
Ni masa form brapa plak ek? yg aku ingat time nie ada pertandingan memasak gurl guide
had nie plak rasa2nya masa jamborate kat penag nie....betoi ka??????
nie masa form six kira buat jamuan apa ntah....xingat erm.....tp yg pastinya aku byk da lupa sbb mkn semut nie

1 comment:

ctea said...

hehehe...byk sgt ka hang lupa yon..?..hehehe....xpa² tgk gamabq² ni kita refresh balik....tp kelakar giler la muka² kita sume kan....hahahahahaha....tp kenangan tu lah yg terindah utk kita kenang....dan x mungkin akan berulang lagi..........hanya yang mampu simpan di ingatan.......:D