Monday, October 24, 2011

Move like Jagger .....

Title xingat...move like jagger tp klu tgk mike jagger menari wahhhhhhhh ngan suaq agogo dia layan gak....hidup cam2 la kena move...Hidup kena move on...hehehheh memang dari dulu lg itu la aku....mungkin ada certain2 time akan down...tp itu bukan penghalang bg aku...semua tu mematangkan diri aku...bila di kenangkan perjalanan hidup aku....xnak la kenang sedih cuma akan jadikan pengalaman hidup tu satu panduan dan pengajaran buat aku...aku xkan patah blk...aku mesti berani melawan arus.....satu masa dlu kita lemah tp tidak sekarang....kena berani...terima cabaran hidup....tambah hidup tempat org...jauh plak dr family lg la....semua kena buat sendiri memang xtertahan kadang2 tp kena lalu gak....klux sapa nak tlg...tp alhamdulillah kwn2 time tu byk yg membantu family depa alhamdulillah....sgt2 bersyukur. Mood nak membebel da ilg la...nti2 la aku cont ya....have a nice day semua....cau dlu.....

No comments: