Sunday, June 19, 2011

Stand on my own feet

Alhamdulillah kami membesar sebagai manusia, cukuplah dari kecil kami dibelai, dijaga, ditatang, dididik sehingga menjadi manusia yg boleh berfikir dan berdikari. Rasanya ckp xpayah rasanya dah berkawin pun mak bapak kena jaga kita lg yerx....i'm proud to be abu hassan and rojiah yusop  daughter...really2 proud. Aku bangga cara dorg membesarkan aku....sbb diorg la aku menjadi yg berani, matang seperti sekarang. Aku bukan manusia yg suka bergantung dengan org lain....apa yg aku nak aku akan usaha...aku xkan harap org suap kemulut aku...terutamanya mak bapak...so now i have to stand on my own feet....berdikari....alhamdululillah....
berkat usaha aku mampu berdiri sendiri. Sebelum aku berkahwin lagi mak aku ckp baik pas kawin dok sendiri hang pa tau la mcm mana nak berdikari.....hang pa dok la....makan xmakan hang pa punya pasai....klu anak2 lain aku xtau la mesti makan ati...konon kena perambat hahahahhahah xp bukan aku...itu semua pembakar semangat....akhirnya....disinilah kamiiiiiiiiiiiiiiiii.......masih lagi merangkak....bertatih....mengharungi...hari2 mendatang dengan sabar.....aminnnnnnnnnnnnnnn

No comments: