Friday, June 13, 2008

1st episode

Arini awal2 pagi malas nak g keje....tp gagahkan juga la sbb fikir opis arini byk gak staff yg cuti....so aku berkorban la tuk memenuhkan opis. Smpai je Julyn ckp ada nasik lemak kat pantri....pas Melissa plak buzz aku tru ym tnya julyn ada pelawa kuehx, org ckp xde tp nasi lemak ada la....ooo rupanya besday dia arini....congrat Julyn moga2 pjg umo n morah rezeki.
Talk about Julyn staff lama ckp kat aku dia nie suka laga2 org, tp as long as dia baik n xbg aku prob aku k ja.....klu dia bg prob kat aku tau la langit tinggi rendah..
Berbalik citer smlm sal yg kena marah tu, blk aku ngadu la ngan laki aku then aku compare la ngan bos2 aku yg lama chemat, abg usop, abg isam, abg raja, mr ben, mr tony n mr nick (aku benci) br aku pasan ini 1st time aku dpt bos pompuan he3....tp aku lebih rela keja ngan bos laki sbb depa sporting....tp a bit pemalas fhm2 la lelaki tp aku suka sbb depa xsusahkan aku he3.pompuan nie cepat pressure n betoi dlm islam kata pompuan xsesuai jd pemimpin. Mcm hafiza smlm bape kali kuar opis hisap rokok sbb tention he3... alamak pecah lobang bos aku merokok.......
Tp e best bos yg aku plg suka che mat n mr tony la.....very2 sporting.....luv u che mat e hensome boy...pjg lagi aku nak celoteh tp aku stop sat, cont next episode nak karang ayat sat....

No comments: