Wednesday, June 18, 2008

Dinner to Served

This week aku penah lg dinner kat rumah he333, hari isnin da dinner kat jusco b4 tgk wayang, smlm pun kat jusco gak.....hb call aku smlm sblm blk tanya aku nak mskx? aku ckp msk la, kuarkan smua seafood yg ada dlm peti ice nti blk sempat la cair sblm msk...dia ckp lmbat kita mkn luar la....aku on je...krg la kepenatan memasak....erm g jusco lg, aku rasa pak guard jusco tu pun da kenal aku, abis da tiap2 minggu p sana...malu pun ada npk sgt suka perabih duit n pemalas he333.
Dah start berblog nie, aku p mana ja snap picture, nak mkn pun snap picture msti org kata budak nie jakun ka, perak ka....he3333 belasah ja lah...janji ada benda aku nak update n cerita kat korg....


Kat cni la aku mkn smlm, 1st time msk restaurant nie....BLACK CANYON COFFEE....npk mcm best tp coffee dia xsdap langsung...pahit, sdap lg kopi mak aku buat...kopi cap kampung heeeeeeeeeee. Tgk tu dianya slogan A DRINK FROM PARADISE....AVAILABLE ON EARTH...kemain...



Nie dianya dinner set, ada tomyam, mix vege n ayam msk apa ntah...mknan dia k la...rasa smua ckp...kira berbaloi gak...tomyam dia byk betoi dia letak lengkuas, tp rasa lengkuas xde pun, may b masam dia da hilangkan rasa lengkuas kot....memandai ja aku nie...




Nie antara menu yg disediakan....aku main snap ja....korang npkx? aku mcm xnpk sbb blur ja pic nie...



Kat dinding restaurant nie, dia letak frame...dlm setiap frame ada kata2 tuk encourage kita
mcm 25 keys to success, dorg ada amik kata2 dr
org2 terkenal la...ada satu perkataan omputih aku lupa...he333333333333...gambaq blur la...pndai2 hang pa la nak pakai kanta ka? apa ka...nak teropong

No comments: