Wednesday, June 25, 2008

HEPInyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Erm arini, aku hepi sgt....sbb Mr Vincent dr Metroport Group call aku n ckp aku dpt keja as a It exec....muahhhhhhhhhhhhhhhh sukanya aku...sbb da lama aku xbuat kerja2 networking nie....memang org kata buat IT nie serabut pala otak...tp at least aku blh improve knowledge aku....nak kata esxp bertahun tu xdak la...tp dgn exsp dr company baru nie...aku harap akan bertambah2 lagi....
At last ada gak company yg sudi amik aku walaupun aku pompuan, sebelum nie da byk kali aku cuba tp smua xsangkut ngan alasan aku "pompuan". Klu alasan aku krg exsp aku blh terima tp xlogic bila dia xleh terima aku sbb aku pompuan, pas2 blh ckp lagi....kita org nak amik yg xde exsp pun xpe....w*a8 e *u*k punya alasan...(sorry teremo plak). Ini azam aku, aku akan bg tumpuan sepenuhnya....and amik exsp nie sebanyak yg blh....dan akan hargai setiap peluang yg diberikan.......ermmmmmmmmmm..tq Mr Vincent....coz give me a change...n not biased with a gender....dia tau la sbb wife dia pun buat buat IT gak....

No comments: