Thursday, June 12, 2008

eRmM haRi yg MalAnG tp BerTuah

Hari ini bersamaan 12 June 2008

Hari yg paling aku benci dan paling-paling aku xsuka....hari nie semua keja xmenjadi.
Pagi-pagi lg hb aku da bising....sbb aku soh dia anta keja...tau la dia bz arini tp anta aku bukan lama pun. Erm pastu kat office plak maybank call fiza sbb aku anta salah attachment.....arg sedihnya................sedih sbb kena marah satu, sedih sebab lalai satu, aku salu menyusahkan org....mula2 tu sedih amat sgt pastu da krg tgk fiza pun pressure sebenarnya sebab sang seng lee nye pojet. Pastu pressure dr maybank tu lg...org maybank nie memang suka bising aku da tau tp aku yg salah bising kat aku la xyah bebel kat fiza.

Mula2 kena marah tu hilang gak la focus, tp sib baik focus tu mai blk he3. Aku msg hb td nak ajak p joging pas blk keje nti....tp di xreply pun. Bukan apa nak buang tention nie...at least joging hilang la tention.

Bertuah plak sebab da lama nak create blog nie tp asik tangguh tp arini terlaksana....thank to prob2 yg sedia ada sebab bagi aku kesempatan tun berbloq cam org lain gak

No comments: