Friday, June 27, 2008

BELLA season Finale

Semlm aku sempat tgk Telenovela Bella tuk final episode. Aritu kat tv xsempat tgk aku p mana ntah....sib baik kat www.tv3.com.my ada letak setiap episode, aku tgk kat sana ja la....
ending dia mcm hampeh ja...tp lagu dia sdap...mendayu2 ja...sapa nyanyi ek?
nti aku try cr sapa nyanyi kot2 buleh upload dlm blog nie. Dok syok2 tenet mr vincent metroport tepon kata offer letter aku da siap n blh p amik esk....esk aku keja soh aku ckp nak amik hari sbtu ja la..dia ckp k jumpa ms irene dr hr dept....erm bila da dpt surat tu pikir blk sian bos aku klu aku benti...xdak org nak tolong dia nti...tp aku kena kesian kat diri aku gak smpai bila aku nak buat benda yg aku xpenah buat n aku pun nak better offer n nak gain more exsp dlm bidang aku...lg pun aku bukan ada lesen mcm depa dlm surveyor nie....nak demand pun xleh gak....surveyor cmny nie...dia punya scope xluas n klu aku kat industri nie aku xleh nak harap lbh2..................fhm2 la..smua concure laki...mana ada pompuan p naik kapal....he33333333333333

No comments: