Monday, June 23, 2008

Weekend

This week,mula2 ingat xmau p mana sbb aku sakit perut, tp xblh tahan la....asik baring ja, lagi la sakit perut...last2 aku ajak hb aku kuaq jln2, tanya dia nak g memanax arini tp dia ckp tgh pikiaq nie....aku suggest g kl sbb da lama xg kl. Last aku g kl ngan dia sblm kami kwin rasanya...pas2 xde g dah...
mula2 dia xnak ar sbb fhm2 la kl mlm minggu mesti jam.....ntah apa yg menyebabkan dia tukar fikiran...last2 dia yg ajak aku, kita org kuar umah pun dah kul 6lbh, blm kira nak cr jln kuar kl lg sbb salu kita ikut NKVE, kali nie 1st time ikut kesas jd xtau nti tembus mana....
Bpe kali gak pusing smpai gak la town kl, parking kat SOGO pas2 jln kaki g jln TAR n masjid india...erm jln TAR ari sabtu pasar mlm jd ramai la org....xde beli apa pun juz jln2 je nak cuci mata...pas2 jln2 seround 2 kat pasar mlm kami pun blah ar, on d way blk singgah UPTOWN....ingat nak mkn kari kepala ikan tp perut masing2 da kenyang, hb beli cd SUPERNATURAL ja....pastu kita org blk umah....lepak umah smbil tgk cd...erm kat kl aku terlupa amik gambaq ar sbb asik sgt tgk org...da blk br tingat....he...so xde attachment tuk tatapan hang pa kat kl....
Erm esk plak (ahad),
Kami p joging petang tu kat Bandar Botanic...salu p taman rakyat tp kali nie nak tukaq angin plak....dlm kul 6 kami p agak2 sejam br blk...ramai gak org kat taman nie, yg bawa ank pun ramai, bwa gf pun ada heeeeeeeeeeee...aku sempat la snap sekeping 2, gambaq kat sana.....











No comments: