Thursday, April 8, 2010

Aku dan hb

Tetiba teringat perbualan aku ngan hb aku sebelum nie masa tgk citer apa ntah kat tv

Aku : kenapa org lelaki berubah pas kawin?
Hb : no komen
Aku : apa plak no komen, awak pun sama dengan jer ....

Perbualan kami, sampai situ jer...dia cont ngan computer dia...aku cont tgk tv
Tengah tengok tv tu pun sebenarnya kepala aku masih lagi berlegar-legar ngan soklan tadi....

Sebab banyak yg tengok pasangan yg da kwin mesti cerita benda yg sama, masa bercinta bukan main lagi...sanggup tunggu berejam2, pas2 kwin lambat ckit bising. Sebelum kawin, pegi sana pegi sini, pas kwin jangan harap ar ( tp kes nie, aku lain ckit...hahahhaaha). Dulu berkepit jer berdua, sekarang engkau utara aku selatan..... (part nie pun aku xder la plak kan, tapi xtau la kemudian hari cmne). Ala penat ar nak bagi contoh...byk sgt...

No comments: