Tuesday, April 13, 2010

Genting Highland - Part 1

Beberapa minggu yg lepas aku n opismate g genting. Last aku pegi GH masa thn 2005 rasanya, masa tu g ngan classmate. Lama da....nie tetiba hb aku ajak n opis mate pun time tu memang plan nak g...so kira jadi la. Woooooooo lama betul rasanya xsampai sana, byk da perubahan. Kebetulan time kita org pg tu ada APH2009....waaaaa mcm kebetulan plak ramai la artis2 yg dtg. Tp yg xbestnya cuaca kejap ujan, kejap panas...sejuk siot ngan kabus xhengatttttttttttttt. Tp kami masih enjoyyyyyyyyy. Release serabut pala otak aku nie...hehehheheh....xboleh bayangkan masa kita org naik skyway. Adoi gayat tul.........aku xtgk pun bawah...mata tutup habis. Korang layan jer la gambaq2 kat bawah ek.....





Pic atas nie ngan One Nation Emcee



Yoyo n joe Wing




Yoyo n Jue

O-on, As n Jue


Ngan Lan Typewriter



Suka aku tgk dorg dua nie hehehheheeh, meriah

kat pintu msk chocolate house


konon2 nak taste ar coklat tu.....

jaga2 jue, kang jatuh plak atas pala

has tgh petik strawberi choc

byknya giant book



lanskap menarik dlm CH








Da rasa mcm alice in wonderland plak...


berpinau mata aku tgk buaian tu berpusing

memula sampai xtivi wajib, amik gambar dlu


Dalamnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

bersembunyi belakang jue sambil pegang tiang hehehheh, gayat siotttttttttttt

No comments: