Friday, April 9, 2010

Layannnnnnnnnn jerrrrrrrrrr laaaaaaaaaaaaa

Citer lagi, adoi mata aku nie ting tong.....betul rini. Ngantuk siot, masa plak lambat tul berjalan. Banyak keja aku mlm nie, mana nak buat kek lagi, mana nak basuh baju, mana nak masak. Jasad ja kat opis, hati kat umah sebenarnya. Asyik tgk jam ja dari tadi....mcm xgerak pun ada. Eeeeeeeeeeeeee lambatnya. Dalan pala aku nie, asik berpusing ja...aku nak buat deco cmne ek...xder idea lagi. Tengok gak sample2 cupcakes dlm tenet..tp mcm xberkenan, yg berkenan plak semua pakai fondant. Adoiiiiiiiiiiiiiiii cmne nti xtau ar. Malam nie, aku kena prepare semua. Basuh kain siap2, lipat kain...esk memang sibuknya. Esok pas zohor, belah laki datang...pagi2 comfirm la kena kuaq. Nak kuaq pun pikir 2/3 kali gak...dorg nti da bgn ka.......ermmmmmmmmmmmm.
Apa lagi aku nak citer haaaaaaaa, kadang2 sakit ati aku pun ada...depa buat hentang xhentang ngan laki aku. Depa ingat itu adik depa, suka2 hati ja...klu ada apa2 cari di juga. Sian dia....dpt org2 keliling mcm tu...habis nak buat cmna, da depa mcm tu,klu kita layan kita pun sama macam depa yerx? Lantak ar dorg nak buat apa.....kita tgk jer la....mulut nie kdg2 kata xpa...tp hati geram tul....mungkin org tgk dia kasar, ckp pun kasar...tp dia ok...tp org xboleh terima cara dia. Klu aku dok tempat dia, aku pun akan buat mcm dia, mungkin lagi teruk...

No comments: