Wednesday, April 14, 2010

k.red sumber inspirasi...

erm....smlm dlm HM, ada pic redmummy.com, aku xtau plak nama k.red tu mira hehehehehe. Selama nie aku baca jer blog dia xtergerak hati pun nak reply mereply. Tapi bila terpampang muka di dlm HM, aku teringin gak nak share ngan dia...how to make income from blog hehhehehe. Mana taukan kot2 rezeki aku....aku nak cedok takut k.red marah...aku bagi link jer ar supaya sng aku nak refer
http://redmummy.com/2009/04/17/rahsia-redmummy-to-be-on-top/. Tapi aku xtau mcm mana aku nak to be on top.....sbb mula2 kiranya blog aku nie tempat aku nak luahkan perasaan jer, citer2 sal org keliling....xder niat lain pun hehehheheh. Tp update blog pun once in blue moon habis cmno. Skrg jek mcm active blk sblm nie hampehhhhhhhhhhhh. Citer sal k.red nie balik ek....aku mula kena blog k.red nie, bila tgk kwn aku si zie kusyuk ngan blog dia..start dari situ la...aku pun mengikuti juga la.....lama2 mcm enjoy plak. 1st impression tgk blog k.red nie.......wow meriah tu akak nie...merah dari atas sampai bawahhhhhhhhhhhhhhh. Memang obses merah tullllllllllllllllllllllllllllll...sbb tu nama blog pun red. Aku jd follower start dari blogspot sampai la dia tukar domain g .com. Setiax aku, aku suka baca, tp bab2 bg komen nie aku memang pemalas tuhan jer yg tau....tp sbb nak cungkil rahsia dari k.red sanggup plak aku bertanya...sbb org malu bertanya sesat jalan...so jgn jadi mcm aku la ek....tp k.red nie hidup dia meriah tu....ada jek activity....aku yg baca nie pun teruja....jadi aku harap blog aku pun meriah cam blog k.red gak...

No comments: