Saturday, April 24, 2010

yanie birthday

Birthday yanie, jumaat lepas...celebrate kat opis n kedai k.eton. Sempena yg keberapa hehhehe tanya tuan dia. Erm time2 mcm nie la semua dapat berkumpul sambil mengeratkan silaturahim. Time2 lain masing-masing sibuk....ngan keja la, apa la...mcm aku n ng plak kadang2 kuar... mcm2 hal jadi xsempat nak beramah mesra. Sesekali mcm ni terasa mesra sgt....mcm biasa ar da ada activiti mcm nie, masing2 bergambar sakan la kan......

























?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Org dibelakang tabir ....... aku ar, konon2 bergaya mcm camerawomen...best siottttt kena plak camera DSLR, adoiiiiiiiiiiiiiiii memang best amik gambar.....ralid ja...asik2 nak snap.....sampai gambar aku sendiri plak yg xder...siap baik opismate aku ada selit2 gak gambar aku yg xseberapa nie

No comments: