Tuesday, April 13, 2010

Blogku





Pejam celik, rupanya thn nie tahun ke3 aku berblog...wooooooooo jangka masa yg xdisangka tu. Teringat mula2 berblog...mcm nak xnak jer...tp lelama enjoy plak...cuma masa jer yg membataskan aku. Kadang2 aku jenguk...kadang2 x....blog nie la tempat aku luahkan segala2 yg bermain2 dia mindaku..byk berjasa nie. Aku nak tukar template n background blog sebenarnya tp xberkesempatan. Nti la aku godek2...bila berkesempatan. blog tempat aku mengasah bakat menulis aku yg xseberapa nie...hahahahhahha. Tingat plak zaman2 sek, klu bab2 menulis karangan bhs melayu aku kategori tip top gak la. Tapi itu zaman2 dlu la...pas masuk college, semua essei dlm english....bhs melayu aku pun da tunggang langgang da. Sekarang aku pun main hamtam keromo ja tulis, janji org fhm...aku fhm n aku enjoy menulis apa aku nak tulis yerx. Luv my BLOG.....

No comments: